UKÁZKY MÝCH HRÁTEK S ČEŠTINOU (7)

Napsal Copywritingetc.bloger.cz (») 16. 3. 2015 v kategorii Hraji si s češtinou, přečteno: 363×

JAK TVOŘÍM TEXTOVOU REKLAMU  - 1 -

Mám např. nabídku od firmy, vyrábějící konopná lana. Je na našem trhu nováčkem, potřebuje se nějak uvést neboli - jak se odborně říká - zapsat do povědomí budoucích zákazníků. Chtějí po mně krátkou, údernou reklamu, takovou, které já pracovně říkám ”pamatovačka”.

Je mně pochopitelně hned jasné, že kostrou této reklamy bude “disharmonická asonance” (to je další z mých pracovních termínů). Laicky řečeno, jde o použití protikladných pojmů, střetávajících se ve vzájemné symbióze v “bodu kumulované disproporce” (do třetice p. t.). Výsledek pak může vypadat např. takto:

MÁTE ZDRAVOTNÍ PROBLÉMY? NEVĚŘÍTE KLASICKÉ MEDICÍNĚ? CHCETE SE VYLÉČIT JEDNOU PROVŽDY?!

Neházejte flintu do žita, raději pověste trable na hřebík! Naše firma, razící zásadu “konopí léčí, ale provaz uzdravuje” má pro Vás jedinečné věše… řešení!

NABÍDKA PRO VÁS - KONOPNÝ PROVAZ!!!

(s garantovanou doživotní zárukou)

Kontakt: adolf.kat@sibenice.cz

Věřím, že píšu pro inteligentní čtenáře, kteří poznají pokus o vtip a nadsázku… Ne, reklamy na smrt nedělám. Od toho jsou tu jiní. Tak před časem se jako příslovečné houby po dešti vyrojily v mém milovaném Brně plakáty se sloganem “Tato reklama tu bude i zítra - a Vy?”, popř. “Zanechte po sobě víc než jen vzpomínky”. Jakási firma tímto způsobem lákala (či spíše strašila?!) lidi k uzavření životního pojištění (proč se tomu tak říká, když jde o smrt?!). Když jsem tak kolem těch slaboduchých a neetických textů chodil, napadlo mne, proč ta pojišťovna nezatlačila na pilu ještě víc - slogan typu “Tuto reklamu zítra sejmou - a Vás?” by jistě byl ještě účinější… (viz článek Reklama na smrt)

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad

Komentáře

Článek ještě nebyl okomentován.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel šest a sedm