TEST č. 1 - hledejte chyby

Napsal Copywritingetc.bloger.cz (») 15. 8. 2015 v kategorii Jak jste na tom s češtinou?, přečteno: 279×

Seriál workshopů na téma ONLINE MARKETING

28.12.2014

Připravili jsme pro vás sérii školení pro rok 2015, kde se dozvíte nejen, jak díky online marketingu navýšit zisky svých webů a e-shopů, ale také proč je online marketing skvělá investice.

Již v únoru 2015 budeme každé úterý přednášet v hradeckém Coolworkingu na tato témata: SEO 2015 - Nové trendy ve vyhledáváníCopywriting - Proměňte návštěvníky v zákazníkyZákladní business strategie na Facebooku a Placená reklama ve vyhledávačích (PPC).

  • Kdy: 3. 2., 10. 2., 17. 2. a 24. 2. 2015
  • V kolik: 16:30 - 18:30
  • Kde: v Coolworkingu (ul. Československé armády 254,  Hradec Králové)
  • Cena: 100,- Kč předem, 150,- Kč na místě (cena je uvedena za 1 workshop)
  • Registrace zde
  • Facebook událost
  • Pro koho: Především pro ty, kteří již spravují nebo vlastní web či e-shop a chtějí to dělat lépe, efektivněji podle nejnovějších trendů a strategií. Budoucí podnikatelé a lidé zajímající se o online marketing, kteří již mají nějaké zkušenosti nebo alespoň základní teoretické znalosti dané problematiky.

    Workshopy nejsou uzpůsobeny pro úplné začátečníky a všem doporučujeme si předem přečíst alespoň pár článků k dané problematice, abyste nebyly úplně v lese.

SEO 2015 - Nové trendy ve vyhledávání

Image 3

Autorem tohoto školení je Adam Švanse, jednatel společnosti CS Technologies s.r.o. a SEO konzultant s velkým přesahem do celého online marketingu. Více o Adamovi najdete na jehofiremním profilu nebo na LinkedIn.

Anotace ke školení

"Tento 2 hodinový workshop je určen každému, kdo se zajímá o dohledatelnost svého webu nebo webu svých klientů. Společně zboříme několik mýtů o vyhledávačích a představíme si současné trendy jejich vývoje.

A nezůstaneme jen u teorie a metrik vyhledávačů.  Zaměříme se také na praktické vyžití jednotlivých postupů. Ukážu vám, jak připravit marketingovou strategii, díky které dokážete přivést více relevantních návštěvníků na váš web.

Školení jsme koncipovali tak, abyste mohli ihned po jeho skončení začít s nově nabitými znalostmi pracovat na vlastní marketingové strategii."

Zaregistrujte se 

Copywriting - Proměňte návštěvníky v zákazníky

Image 1

Toto školení vám doručí specialista na obsahový marketing a copywriter Libor Pelikán. Díky zkušenostem s prezentováním a odborným znalostem jsou jeho školení vždy pro všechny účastníky přínosem. Více o Liborovi najdete na jeho firemním profilu nebo na LinkedIn.

"Tento 2 hodinový workshop je určen všem, kdo chtějí mít na svém webu texty, které jim pomohou konvertovat čtenáře/návštěvníky v zákazníky. Jinými slovy pro každého, kdo vlastní web, e-shop nebo se podílí na tvorbě obsahu.

Během workshopu vás naučím, jak si vytvořit dokumenty, které pro vás do budoucna budou vodítkem při tvorbě jakéhokoli texty. Dozvíte se, jaké otázky klást v rámci průzkumu trhu, aby vám pomohli při tvorbě textů. Na reálném příkladu se podíváme, jak tvořit zásadní části textu. A v neposlední řadě si odnesete seznam důležitých prvků, které by měl každý dobrý text mít.

V úplném závěru svého workshopu vám prozradím zlaté pravidlo copywritingu."

Zaregistrujte se 

Základní business strategie na Facebooku

Image 2

Tímto školením vás provede ostřílený online marketér Vlasi. Od chvíle, kdy si poprvé osvojil marketing na sociálních sítích, dokáže sestavovat úspěšné marketingové strategie stejně snadno, jako my ostatní stavíme lego. Více o Honzovi Vlasákovi najdete na jeho firemním profilu nebo naLinkedIn.

"2 hodiny nabité tipy a příklady z firemní sféry sociálních sítí. Chcete vědět, co na Facebooku je už přežitek, kam se sociální síť ubírá, jaké jsou nejnovější fíčury a jak to vlastně celé dělat? Přijďte si poslechnout Honzu Vlasáka a jeho Základní business strategie na Facebooku. Čerpat bude z vlastních zkušeností a předá vám spousty informací, které během své práce načerpal.

Nezáleží na tom, jestli už nějakou Facebookovou stránku spravujete, nebo ne. Ukážeme si největší faily, kterých se dopouští i velké zahraniční značky, nebo naopak - jak dokázaly malé značky raketově vystřelit, když se dobrý nápad uchytí. Podíváme se, na co nezapomenout při tvorbě nových Facebookových stránek a jak zvládat komunikaci s prudícími fanoušky.

V závěru se podíváme na Facebookové reklamy a zodpovím vaše případné dotazy."

Zaregistrujte se  

Placená reklama na internetu

Image 4

Autorem a lektorem tohoto školení není nikdo jiný než uznávaná PPC specialistka Markéta Valentová. Její specializací je placená reklama na internetu a dokáže rovněž poradit s úpravami na webu, které vedou k vyššímu konverznímu poměru. Více o Markét najdete na jejím firemní profilu nebo na LinkedIn.

"Na tomto workshopu ráda uvidím všechny, kteří mají, nebo spravují webové stránky, a chtějí zvýšit svou návštěvnost a zisk.

Během něj vás provedu současným světem vyhledávačů. Zaměříme se na to, jak nejlépe reklamu nastavit, na koho ji cílit a co všechno ji může ovlivnit.

Naučím vás, jak vše dělat efektivně, abyste neutráceli v systémech nesmyslně velké částky a zároveň výrazně zvedli zisk svého webu.

A také, jak se podívat na své stránky a uvidět, případně opravit špatně fungující části."

Zaregistrujte se

Připravte si dotazy, tablety a zápisníky. Přijďte si s námi užít školení a odnést si užitečné rady a nové znalosti. 

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Článek ještě nebyl okomentován.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel šest a dvě