CS Technologies.cz
Kdybych tady šéfoval, zaměřil bych se na "svých" webovkách na sekci "Blog". Domnívám se, že řada zde publikovaných článků nemá relevantní hodnotu, jde ve své podstatě o "vycpávkové" texty, přičemž gramatické a stylistické "přešlapy" jejich autorů jsou neomluvitelné a mohou na návštěvníky působit hodně negativně. Rozhodně bych tedy jako šéf začal právě tady. Sekci Blog v podobě, v jaké se nachází nyní, by bylo samozřejmě lepší zrušit. Na druhou stranu vím, že právě zde se - byť nepřímo a jaksi "mimochodem" - rozhoduje o potenciálních zákaznících víc, než mnohé firmy tuší. Udělal bych to tedy tak, že bych na nějakou (pochopitelně co nejkratší) dobu zdejší blog odstavil a po celkové radikální přestavbě znovu uvedl do provozu tak, aby byl pýchou a nikoli ostudou "mojí" firmy.
Ukázky článků ze sekce Blog na webových stránkách CS Technologies s.r.o.:
A/A testování webu
09.09.2014
Ne, nejedná se o překlep. A/A testování je specifický druh A/B testování, při kterém se použijí dvě naprosto totožné varianty vstupní stránky, banneru, newsletteru apod. Mezi šampiónem a vyzyvatelem tedy není v tomoto případě žádný rozdíl.
Co nás tedy vede k tomu, že budeme předkládat oběma skupinám uživatelů stejný obsah?
Důvodů je hned několik. Prvním z nich je určení odchylky, ke které může docházet díky malému počtu uživatelů či krátkému časovému období provedení testu. Při správném nastavení a dostatečném počtu vzorků by samozřejmě měly obě varianty dosahovat stejného výsledku. Abychom se však k tomuto výsledku dostali, potřebovali bychom většinou více času a během něj můžeme použitím méně efektivní varianty přicházet o zákazníky a tedy peníze. Smíříme se tedy sice s tím, že výsledky testování nebudou přesné, ale alespoň budeme znát přesnou velikost odchylky.
Jestliže tedy například po týdnu testování, či při tisíci zobrazení víme, že varianta A1 zvítězila nad variantou A2 v poměru 51 ku 49 procentům, je nám zřejmá odchylka, kterou při A/B testovánímusíme zohlednit při vyhodnocování našich výsledků. Díky A/A testování si tedy můžeme změřit jakou dobu či počet uživatelů potřebujeme k tomu, aby pro nás byly výsledky A/B uspokojující.
Která varianta bude mít podle Vás lepší konverzní poměr? Aha, ony jsou stejné … tak takhle vypadá A/A testování.
Dalším důvodem je správné nastavení testovacího nástroje. Z uvedeného je logické, že by obě dvě varianty měli v testu dosahovat stejných výsledků. V případě, že Vám při provedení A/A testování vychází jedna z variant jako výrazně lepší, pravděpodobně jste v nastavení použitého testovacího nástroje udělali nějakou chybu.
Kdybyste v tomto případě místo A/A testování nasadily rovnou A/B test, tak máte padesáti procentní šanci, že jako příštího šampióna nasadíte horší z testovaných variant. Měli byste tedy stejnou šanci na zvýšení konverzního poměru, jako kdybyste si pro výběr šampióna hodili korunou, jen jste promrhali dost drahocenného času.
Máte zájem o A/B testování (samozřejmě včetně A/A testování)? Kontaktujte nás a společně vymyslíme nejvhodnější řešení přímo pro Vás. Našim klientům nabízíme, při splnění podmínek, A/B testování zdarma.
MOJE HODNOCENÍ:
3. řádek: "tomoto" místo "tomto"
13. řádek: "můžeme změřit jakou dobu" - správně "můžeme změřit, jakou dobu"
16. řádek: "by obě varianty měli" - správně "by obě varianty měly"
19. řádek: "Kdybyste... nasadily" - správně "Kdybyste... nasadili"
19. řádek: "padesáti procentní" - správně "padesátiprocentní"
Seriál workshopů na téma ONLINE MARKETING
28.12.2014
Připravili jsme pro vás sérii školení pro rok 2015, kde se dozvíte nejen, jak díky online marketingu navýšit zisky svých webů a e-shopů, ale také proč je online marketing skvělá investice.
Již v únoru 2015 budeme každé úterý přednášet v hradeckém Coolworkingu na tato témata: SEO 2015 - Nové trendy ve vyhledávání, Copywriting - Proměňte návštěvníky v zákazníky, Základní business strategie na Facebooku a Placená reklama ve vyhledávačích (PPC).
- Kdy: 3. 2., 10. 2., 17. 2. a 24. 2. 2015
- V kolik: 16:30 - 18:30
- Kde: v Coolworkingu (ul. Československé armády 254, Hradec Králové)
- Cena: 100,- Kč předem, 150,- Kč na místě (cena je uvedena za 1 workshop)
- Registrace zde
- Facebook událost
- Pro koho: Především pro ty, kteří již spravují nebo vlastní web či e-shop a chtějí to dělat lépe, efektivněji podle nejnovějších trendů a strategií. Budoucí podnikatelé a lidé zajímající se o online marketing, kteří již mají nějaké zkušenosti nebo alespoň základní teoretické znalosti dané problematiky.
Workshopy nejsou uzpůsobeny pro úplné začátečníky a všem doporučujeme si předem přečíst alespoň pár článků k dané problematice, abyste nebyly úplně v lese.
SEO 2015 - Nové trendy ve vyhledávání
Autorem tohoto školení je Adam Švanse, jednatel společnosti CS Technologies s.r.o. a SEO konzultant s velkým přesahem do celého online marketingu. Více o Adamovi najdete na jehofiremním profilu nebo na LinkedIn.
Anotace ke školení
"Tento 2 hodinový workshop je určen každému, kdo se zajímá o dohledatelnost svého webu nebo webu svých klientů. Společně zboříme několik mýtů o vyhledávačích a představíme si současné trendy jejich vývoje.
A nezůstaneme jen u teorie a metrik vyhledávačů. Zaměříme se také na praktické vyžití jednotlivých postupů. Ukážu vám, jak připravit marketingovou strategii, díky které dokážete přivést více relevantních návštěvníků na váš web.
Školení jsme koncipovali tak, abyste mohli ihned po jeho skončení začít s nově nabitými znalostmi pracovat na vlastní marketingové strategii."
Copywriting - Proměňte návštěvníky v zákazníky
Toto školení vám doručí specialista na obsahový marketing a copywriter Libor Pelikán. Díky zkušenostem s prezentováním a odborným znalostem jsou jeho školení vždy pro všechny účastníky přínosem. Více o Liborovi najdete na jeho firemním profilu nebo na LinkedIn.
"Tento 2 hodinový workshop je určen všem, kdo chtějí mít na svém webu texty, které jim pomohou konvertovat čtenáře/návštěvníky v zákazníky. Jinými slovy pro každého, kdo vlastní web, e-shop nebo se podílí na tvorbě obsahu.
Během workshopu vás naučím, jak si vytvořit dokumenty, které pro vás do budoucna budou vodítkem při tvorbě jakéhokoli texty. Dozvíte se, jaké otázky klást v rámci průzkumu trhu, aby vám pomohli při tvorbě textů. Na reálném příkladu se podíváme, jak tvořit zásadní části textu. A v neposlední řadě si odnesete seznam důležitých prvků, které by měl každý dobrý text mít.
V úplném závěru svého workshopu vám prozradím zlaté pravidlo copywritingu."
Základní business strategie na Facebooku
Tímto školením vás provede ostřílený online marketér Vlasi. Od chvíle, kdy si poprvé osvojil marketing na sociálních sítích, dokáže sestavovat úspěšné marketingové strategie stejně snadno, jako my ostatní stavíme lego. Více o Honzovi Vlasákovi najdete na jeho firemním profilu nebo naLinkedIn.
"2 hodiny nabité tipy a příklady z firemní sféry sociálních sítí. Chcete vědět, co na Facebooku je už přežitek, kam se sociální síť ubírá, jaké jsou nejnovější fíčury a jak to vlastně celé dělat? Přijďte si poslechnout Honzu Vlasáka a jeho Základní business strategie na Facebooku. Čerpat bude z vlastních zkušeností a předá vám spousty informací, které během své práce načerpal.
Nezáleží na tom, jestli už nějakou Facebookovou stránku spravujete, nebo ne. Ukážeme si největší faily, kterých se dopouští i velké zahraniční značky, nebo naopak - jak dokázaly malé značky raketově vystřelit, když se dobrý nápad uchytí. Podíváme se, na co nezapomenout při tvorbě nových Facebookových stránek a jak zvládat komunikaci s prudícími fanoušky.
V závěru se podíváme na Facebookové reklamy a zodpovím vaše případné dotazy."
Placená reklama na internetu
Autorem a lektorem tohoto školení není nikdo jiný než uznávaná PPC specialistka Markéta Valentová. Její specializací je placená reklama na internetu a dokáže rovněž poradit s úpravami na webu, které vedou k vyššímu konverznímu poměru. Více o Markét najdete na jejím firemní profilu nebo na LinkedIn.
"Na tomto workshopu ráda uvidím všechny, kteří mají, nebo spravují webové stránky, a chtějí zvýšit svou návštěvnost a zisk.
Během něj vás provedu současným světem vyhledávačů. Zaměříme se na to, jak nejlépe reklamu nastavit, na koho ji cílit a co všechno ji může ovlivnit.
Naučím vás, jak vše dělat efektivně, abyste neutráceli v systémech nesmyslně velké částky a zároveň výrazně zvedli zisk svého webu.
A také, jak se podívat na své stránky a uvidět, případně opravit špatně fungující části."
Připravte si dotazy, tablety a zápisníky. Přijďte si s námi užít školení a odnést si užitečné rady a nové znalosti.
MOJE HODNOCENÍ:
17. řádek: "abyste nebyly úplně v lese" - správně "abyste nebyli úplně v lese"
23. řádek: "praktické vyžití" - správně "praktické využití"
26. řádek: "s nově nabitými znalostmi" - správně "s nově nabytými znalostmi"
35. řádek: "jakéhokoli texty" - správně "jakéhokoli textu"
35. řádek: "jaké otázky klást v rámci průzkumu trhu, aby vám pomohli" - správně "jaké otázky klást v rámci průzkumu trhu, aby vám pomohly"
53. řádek: "Více o Markét" - správně "Více o Markétě"
PF 2015
19.12.2014
Přejme Vám příjemné prožití vánočních svátků a hodně úspěchů v novém roce.
Rok 2015 bude rokem kreativního a chytrého marketingu s CS Technologies, který budeme nadělovat Vám naši klientům po celý rok. Stejně jako s velkou silou přichází velká zodpovědnost Vám přejeme, aby v novém roce přicházeli s dobrým marketingem i velké zisky.
MOJE HODNOCENÍ:
2. řádek: "Přejme vám" - správně "Přejeme vám"
4. řádek: "naši klientům" - správně "našim klientům"
6. řádek: "aby v novém roce přicházeli s dobrým marketingem i velké zisky" - správně "aby v novém roce přicházely s dobrým marketingem i velké zisky"