KDYBYCH TADY ŠÉFOVAL... (8)

Napsal Copywritingetc.bloger.cz (») 20. 5. 2015 v kategorii Zdarma pomáhám, přečteno: 531×

RobertNemec.com

Kdybych tady šéfoval, dal bych někomu ze svého týmu za úkol, aby "prošel" celý web a odstranil všechny gramatické a stylistické chyby, které tam najde. Je jich tam bohužel dost...

Váš zisk

  1. Ve všem, co děláme, se soustředíme na to, abychom maximalizovali váš zisk. Náš claim a první ze čtyř našich pravidel zní: “Pomáháme vám vydělávat.”
  2. Než-li se pustíme do jakékoli projektu, spočítáme vám návratnost investic (ROI) celého projektu i jednotlivých kanálu (podívejte se jak). Chceme, aby se vám každá investovaná koruna mnohonásobně vrátila. Nebudeme vám nabízet marketingové aktivity, jenom proto, že “to konkurence dělá taky” nebo “protože je to módní”. Spočítáme, co se vyplatí a co ne.
  3. Víme, že proto, abyste byli maximálně ziskoví, musíte optimalizovat vše. Proto se postaráme o váš komplexní digitální marketing - a to včetně strategie a výzkumů.
  4. Důraz na strategie a výzkumy nás odlišuje od všech ostatních agentur. Protože vy musíte nejprve vědět, na jaké zákazníky se zaměřit. A jak jim pak nabídnout něco lepšího než nabízí konkurenci. Protože pokud váš zákazník neví, proč by měl nakoupit právě u vás, jsou vám všechny reklamní kampaně, UX, SEO, PPC, public relations atd. naprosto k ničemu.

MOJE HODNOCENÍ:  

3. řádek:  "Než-li" - správně "Nežli"

3. řádek:  "do jakékoli projektu" - správně "do jakéhokoli projektu"

4. řádek:  "jednotlivých kanálu" - správně "jednotlivých kanálů"

5. řádek:  "aktivity, jenom" - správně "aktivity jenom"

7. řádek:  "Víme, že proto" - správně "Víme, že pro to"

10. řádek:  "konkurenci" - správně "konkurence"

 

Agentura

  1. Je pro nás důležitá etika. I nejlepší reklamní agentura je vám k ničemu, když není k vám není férová a zodpovědná.
  2. Naši lidé si uvědomují onu neuvěřitelnou zodpovědnost, když jim svěříte svou důvěru, své peníze a svou budoucnost. Jedno z cvičení, kterým prochází každý konzultant v rámci našeho kariérního růstu, je říci, za co vše vnímá svoji zodpovědnost a co může udělat pro to, aby tuto důvěru nikdy nezklamal.
  3. Pracujeme jenom na zakázkách s minimální investicí do našich služeb 50 000 Kč měsíčně. To má dva efekty:
    1. každému klientovi věnujeme veškerý čas, který potřebuje. Nestane se, že by bychom se nemohli něčemu věnovat, co najednou objevíme, “protože je na to příliš malý rozpočet”.
    2. accounti i konzultanti se vždy věnují jenom několika málo klientům. Díky tomu mají celý projekt pod kontrolou, jsou na něj plně soustředěni a mají o něm vždy dokonalý přehled. Nemusí “přeskakovat” z projektu na projekt a ztácet se v nich.
  4. Nevidíme důvod investovat naše nápady, energii a čas do aktivního získávání nových klientů (proto se také takřka nezúčastňujeme tendrů). Raději investujeme nápady, energii a čas do současných klientů.
  5. Přijímáme lidi, kteří různorodí a přesto jsou si komplementární a mají se rádi. Naše konzultantky a konzultanty bereme jako naši největší hodnotu. Zároveň se ale krásně doplňujeme a vytváříme větší a krásnější věci, než kdybychom pracovali sami. Čtvrté a poslední z našich základních hesel zní: “Souhvězdí je více než hvězda.”
  6. Naši lidé jsou organizováni po projektech, nikoli po odbornostech. U jednoho stolu tak sedí např. šest lidí lidí: jeden za informační architekturu a UX, druhá za obsah, třetí za sociální média, čtvrtá za emailový marketing, pátý za PPC a display a šestý za SEO. Díky tomu informace o projektu kolují bleskem.

MOJE HODNOCENÍ:  

Vážení čtenáři, najdete chyby sami?

 

Práce v agentuře RobertNemec.com

Terezie má na starosti chod celé agentury RobertNemec.com z hlediska organizace. Komunikuje s klienty a stará se o to, aby měly všechny potřebné informace a podklady včas. Protože je ranní ptáče, bývá v kanceláři jako první a pracuje, i když celé Brno ještě spí. Hravě zvládá i administrativní povinnosti i záplavu účtenek a faktur, které denně na jejím stole přistávají.

MOJE HODNOCENÍ:  

2. řádek:  "aby měly" - správně "aby měli"

- - - - -

Lenka se před nástupem do firmy intenzivně věnovala důkladnému vzdělávání a rozvíjení volnočasových aktivit a jejich organizaci. 

Ve svém volném čase stihla Katka navštívit mimo Afriku, Jižní Ameriku a arktické země skoro všechny kontinenty. Miluje turistiku a potápění, ale ráda občas jenom vaří a relaxuje doma.

Radima baví web, marketing a management. Spojování věcí do souvislostí.
„Jsem přesvědčen, že základem úspěchu je hluboké porozumění zákazníkům. Teprve na jeho základě může vzniknout hodnotný produkt nebo služba.

Přijímáme lidi, kteří různorodí a přesto jsou si komplementární a mají se rádi. Naše konzultantky a konzultanty bereme jako naši největší hodnotu. Zároveň se ale krásně doplňujeme a vytváříme větší a krásnější věci, než kdybychom pracovali sami. Čtvrté a poslední z našich základních hesel zní: “Souhvězdí je více než hvězda."

Strháváme svým nadšením a elánem. Nechceme v agentuře nikoho, kdo není zapálený do své práce.

Velmi intenzivně se snažíme pochopit individuálně každého klienta zvlášť.

Naše digitální agentura funguje již od roku 2001 - tak dlouho, jako v Česku nikdo jiný.

Najímáme jenom ty nejlepší zaměstnance - a královsky je platíme. Díky tomu u nás narazíte na skvělé mozky, se kterými se vám bude léta báječně spolupracovat.

Online uvidíte každou odpracovanou hodinu - a zdůvodnění, proč to zabralo tolik času. 

V každém oboru máme odpracováno mnoho člověkolet a vy tak budete moci využívat našeho know-how.

 

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad

Komentáře

Článek ještě nebyl okomentován.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel čtyři a jedenáct